W dniach 14-16 listopada uczniowie z technikum pojechali do Elbląga w ramach projektu "Poznaj Polskę"

W Elblągu zwiedziliśmy Historyczny Zespół Miasta oraz Kanał Elbląski.
Kolejnym punktem wycieczki był Frombork.
Zwiedzanie rozpoczęliśmy od wzgórza katedralnego, gdzie zobaczyliśmy kompleks średniowiecznej zabudowy z murami i wieżami, Bazylikę Archikatedralną Pałac Biskupi oraz zwiedzaliśmy Muzeum Mikołaja Kopernika. Następnie udaliśmy się do dzwonnicy zwanej Wieżą Radziejowskiego, z której podziwialiśmy piękne widoki Fromborka i okolic. Ostatniego dnia wycieczki zwiedziliśmy Muzeum Zalewu Wiślanego w Kątach Rybackich, w którym poznaliśmy historię szkutnictwa i rybołówstwa, słuchając opowieści o pracy rybaków, zawodzie latarnika oraz pracy ratowników brzegowych. Tego dnia zwiedziliśmy również Muzeum Stutthof w Sztutowie.
Dodatkową atrakcją wycieczki było zwiedzanie zamku krzyżackiego z XIV wieku w Ostródzie oraz przejście promenadą nad Jeziorem Drwęckim, molo, port i wyciąg do nart wodnych, amfiteatr, park i fontanna z odtworzoną rzeźbą rybaka.